Hej
Jeg har skiftet flammeskiver men da dyserne sad fast har jeg trukket dem ud med en dyseudtrækker der bliver skruet fast indeni dysen, den ene dyse har ikke været "trukket" ud men er bare taget op uden brug af udtrækker.
Da den ikke ville opnå minimum 200-250Bar tryk ved start forsøg valgte jeg at åbne den sidste dyse for at se om de var samlet korrekt og samle 2 af dem korrekt så de alle nu er samlet som de skal.
Når jeg fjerner returslangerne i toppen af dyserne og forsøger at starte, sker der det at der kommer diesel lidt diesel op af hullerne på dyse 2,3 og 4 men IKKE af hullet på dyse 1.
Jeg forventer at det er dyse 1 der lækker da der ikke kommer noget "overskudsdiesel" op af dyse 1, så må den lille mængde diesel forsvinde ned i cylinderen hvilket formentlig passer meget godt da en af dyserne virkede "våd", jeg er dog ikke helt sikker på om det var dyse 1 eller 2.
Nogen der kan bekræfte at der bør komme diesel op af dysernes returløb, selv om motoren ikke starter.
Jeg har læst her:
https://personel.omu.edu.tr/docs/ders_dokumanlari/894_52413_1913.pdfat der ikke skal komme diesel op når motoren går i tomgang.
Ud fra mit kendskab til hvordan selve dyserne virker mener jeg hele princippet bygger på at der lukkes en lille mængde diesel ud hver gang dysen lukker igen.
High pressure målt(udlæst) med PP2000 til under 60Bar.
Hvad er rigtigt ?
Nogen der evt ligger inde med en gammel dyse der ikke lækker alt for meget som jeg evt kunne låne og prøve med, jeg bor i Nordsjælland ?