Hej..
1. Problem; Jeg et problem med min 307hdi 1,6 fra 05', når jeg tænder AC, starter den med at blæse kold luft ind i kabinen, når jeg for.eks stiller den på Auto og så 16grader(temperatur). Men efter 3-4minutter stopper den med at blæse luft, og går i stå. Så kan der sagtens gå 10minutter før den starter igen i 1-2 minutter for at stoppe igen. Ved godt tanken med auto-tempt er når den rette temperatur er i kabinen, stopper den automatisk og starter når den er for varm. Kan det evt. være en temperatur måler i kabinen der er gået istykker? Fik fyldt freon på Q3 sidste år, og tjekket slangerne, så det skulle der gerne være styr på. Problemet er at luften i kabinen er ufatteligt varm, og man sveder tran på en længere køretur. Min kone kører 150km på motorvej, så det er ikke til at køre med åbne vinduer
2. problem; Vores gear-kasse larmer en del, når vi kører. En slags brummen, som stopper når vi kobler ud. Vi fik fyldt ny gear-kasse olie på Q4 sidste år. Ved godt det ikke er meget at arbejde med.
Vh Kasper