Desværre er denne vejledning nu blevet ubrugelig, for at måtte linke billedet til andre sider, forlanger Photobucket ca 2500,- om året fra hver bruger ($399) der er ingen måde de får mig til at betale den form for penge for en tjeneste andre firmaer stadig gør gratis.
Hvis du vil illustrere dit indlæg med et billede, er det nemmeste at uploade dine billeder til en billedserver som Photobucket
http://photobucket.com/ det er hvad jeg selv bruger,men jeg vil tro det foregår lignende på andre servere. Du skal oprette dig som bruger, det er gratis, med mindre du vil have den udvidede udgave, hvor du kan have dine billeder liggende på op til 20MB stykket. I den gratis udgave er størrelsen begrænset, men den størrelse du skal bruge til forum er 800x600 eller 1024x768 (jeg foretrækker 800x600)
Når du har uploadet dine billeder kan du beskære, markere og overstrege samt meget mere
Når du har dine billeder i dit album, vil der være nogle links under hvert billede, de er beregnet til forskellige formål, og det link vi skal bruge er IMG code, du kopierer linket og indsætter den i teksten (copy - paste) og bliv så ikke forvirret over at du kun ser linket, hvis du trykker på Se emne for neden på siden, får du dit indlæg at se, som det vil tage sig ud på forummet.
Det virker måske lidt uoverskuelig, men når du først har din konto på photobucket, er det hurtigt at uploade det billede du lige mangler til at forklare dit problem.
Held og lykke, og skriv endelig hvis du løber ind i problemer