Forfatter Emne: Haster blinklys h.side 306.årg97.  (Læst 2977 gange)

larsup

• Newbie
  • *
  • En gang Løve altid Løve
    • Vis profil
Haster blinklys h.side 306.årg97.
« Dato: 31. Marts 2017, 21:03 »
Hej venner
Hvordan får man blinklyset af i h.side.

Har læst i manualen at man skal trykke på fjedren og trække den ud, men der sker ikke en skid.

Det virker så om den bliver lidt løs, men sider den med en klips eller andet

Men skal til syn imorgen og der er fugt i lygtehuset, nu har jeg lavet ABS og andet så gider ikke blive sentdt hjem på det

Så hvis der er nogen der har et godt råd er det meget velkommen. 😨

På forhånd tak.
Peugeot 307 SW 2,0 Og som standard. Lækker løve.😎😎😎

mikhan

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Haster blinklys h.side 306.årg97.
« Svar #1 Dato: 01. April 2017, 11:42 »
Hvis det er blinklyset i siden på forskærmen, så er der normalt ganske rigtigt en "plastfjeder".

Er det typen som jeg TROR det er, så presser du HÅRDT blinklygten udefra MOD dør side. Og så burde du kunne vippe hele lampen ud fra FRONT siden af bilen.

Evt. er det omvendt på din dyt ?? Alt efter om det er en 306/306 restylet. Men princippet er det samme.

Alternativt så kan plast inderskærmen ( i skærmkassen ) løsnes/afmonteres. Så kommer der syn for sagen ;)
« Senest Redigeret: 01. April 2017, 12:20 af mikhan »
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 360.000 km. Nu skrottet.

Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001  ca. 252.000 km.. Kun til stumper nu.

Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 ( NU med rev C V.9.68) Skal du have en udlæsning så, send en MAIL.

Flash fra rev B til C online

nohan

• Newbie
  • *
    • Vis profil
RE: Haster blinklys h.side 306.årg97.
« Svar #2 Dato: 25. Oktober 2017, 14:59 »
Citér
mikhan skrev:
Hvis det er blinklyset i siden på forskærmen, så er der normalt ganske rigtigt en "plastfjeder".

Er det typen som jeg TROR det er, så presser du HÅRDT blinklygten udefra MOD dør side. Og så burde du kunne vippe hele lampen ud fra FRONT siden af bilen.

Evt. er det omvendt på din dyt ?? Alt efter om det er en 306/306 restylet. Men princippet er det samme.

Alternativt så kan plast inderskærmen ( i skærmkassen ) løsnes/afmonteres. Så kommer der syn for sagen ;)

Dette er et godt tip ;)