Nu er jeg godt nok ny her, men jeg syntes virkelig det er for dårligt at der ikke er en eneste af de over 30 der har været inde og kigge på mit første spørgsmål, der har taget sig tid til at svare! Ved gennem læsning af tidligere emner kan jeg se at det er et problem der går igen!! Kan det virkelig passe at Danmark's eneste Peugeot klub (hvis man ikke tæller Peugeot klub jylland med!) halter så meget efter alle de andre? Prøv bare at se på Citroën og Nissan's klubber, her er folk mere end villige til at hjælpe og komme med gode råd, hvorfor kan det ikke være det samme her? Er det virkelig så svært at hjælpe andre der lider af samme pasion for det franske mærke som en selv? Det må da også være rart at hjælpe andre for selv at få noget igen hvis man skulle løbe på et problem man ikke selv kan løse!? Eller er det bare mig? Der er trods alt over 1300! tilmeldte på dette site, hvor mange af dem der er rigtige medlemmer ved jeg dog ikke, men det vil unægteligt gøre klub dage og træf endnu sjovere når man kan snakke med de folk som har hjulpet en med det problem man nu måtte have frem for at mødes og gå og grumle fordi man ved hvordan mentaliteten er! Det var lige en opsang herfra, hvordan den bliver modtaget er jeg meget i tvivl om men hvis der er gået et lys op for mindst én så er jeg tilfreds!