Forfatter Emne: Reperation af døre  (Læst 1525 gange)

jah

• Gæst
Reperation af døre
« Dato: 20. Februar 2007, 18:10 »
Hej. Der er kommet buler i min 406 Venstr for og bagdør. Jeg ved ikke om det noget man kan spartle op. det er en 2.0 ST fra 96. Er der nogen som har erfaring med det eller evt ved hvor mankan få ordnet sådan noget til nogle rimelige penge.

Jeg er åben for alle henvendelser og informationer.

Agersnap

• Gæst
RE: Reperation af døre
« Svar #1 Dato: 20. Februar 2007, 18:55 »
Det er lidt forskelligt.. Kommer også an på hvad du vælger, Du kan få en maler til at spartle dem, eller få en autoopretter til at hive i bulerne, fik det gjort i en bagskærm engang. Den skal til maler his du vælger en af de dele. Nu ved jeg jo ikke hvor store de buler er, men hvis du er lidt snil og fiks på fingerne så kan du jo købe et par nye døre hos en hugger eller andet sted... Det billigste vil jeg tro er at få en maler til at sartle og male, igen afhængig af hvordan der kan afregnes ;)

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
« Svar #2 Dato: 21. Februar 2007, 19:58 »
Prøv No-Paint (.dk), dem har vi gode erfaringer med.

De kan rette de fleste buler ud uden maling er nødvendig.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

jah

• Gæst
« Svar #3 Dato: 22. Februar 2007, 11:20 »
hmm jeg tror ikke jeg kommer uden om maleren da lakken er skrabet af. I skal jo tænke på at den ene dør blev skrabeet langs en beton stolpe.

Men hvad jeg har hørt, at det ikke er muligt at trække bulerne ud pga. noget teknisk. Derfor søger jeg en ekspert der kan vurdere det.

med hensyn til døre hos en hugger, så er det immervæk ikke nemt at finde døre til en 2.0 alle har døre til 1.8. Så hvis nogen har en dør til 406 2.0 så er jeg potentiel køber.

mvh

jah