Forfatter Emne: så er der sket lidt..  (Læst 1289 gange)

Morten C W

• Gæst
så er der sket lidt..
« Dato: 14. April 2007, 22:40 »
Nu er der sket lidt med det grønne mareridt som vi ynder at kalde den for tiden...

bagpotten var færdig, så har idag sat en komplet Simons sportsudstødning på løven...

fik mulighed for at låne værksted hos Bo, og må herfra sige tak for lån..

det gik desværre ikke helt så nemt som da vi satte sådan en på Mazda´en vi havde før...

sådan går det nogen gange med de der uoriginale ting.. købt hos Høyer Autodele (som desværre også er T.Hansen)

men den kom på, skal dog lige rettes lidt, den rammer bagpanelet under kofangeren og det giver en kraftig resonans i kabinen ved visse omdr.( siger det dig noget Formand ??)...

imorgen er det på høje tid at sætte sommerhjulene på, har ikke været så mindet på at lave noget ved bilen. da jeg syntes det er gået lidt rigeligt stærkt med mange ting der gik i stykker oveni hinanden...

pålidelig fransk bil... NEJ...

følgende ting er gået i UDU på 3-4 uger...

Den der fjeder der hjælper koblingen med at gå tilbage til toppunkt driller lidt igen.. den klikker når man træder ned.. og enkelte gange føles det som om den vil blive nede som den har gjort en gang før..

Førersædet er slidt i stykker på venstre side...
(nok pga min fede røv;))

Sideairbag lampen lyser igen igen igen...:@

bagrudeviskeren virker ikke igen, er fikset en gang i de 2½ år vi har haft den..;) men denne gang kører motoren konstant hvis vi vil bruge den uden at viskeren følger med, hvis jeg så lige hjælper viskeren med at køre over ruden så stopper den igen i nulpunkt, så den bruges ikke igen før det er fikset..

Venstre siderude kan ikke køre ned..Bo siger det er ledningsnettet i døren der er kaput...= dyrt :@ underligt nok virkede den kortvarigt fredag...;)

nu tager vi en ting af gangen.. og håber så det holder så vi kan få sparet bedre op til ny bil... af japansk afstamning...

vi ses til No Paint træffet... hvis ikke andet kommer i vejen...