Forfatter Emne: Rep./service i tyskland...  (Læst 8483 gange)

JR Peu406geot

• Gæst
Rep./service i tyskland...
« Dato: 17. Juni 2007, 19:17 »
Ville lige høre, om der er nogen her, der har benyttet muligheden for at køre tyskland og få foretaget reparation eller service med henblik på en besparrelse ??

I så fald, hvilket værksted benyttede i og fungerede det ???

J.R.

Lessmann

• Gæst
RE: Hejsa
« Svar #1 Dato: 13. Juli 2007, 07:40 »
Hej jeg bruger den som ligger nede i flensburg og har intet at udsætte på dem værkføren snakker endda dansk og kvalitet er det samme måske endda bedre :0)

Lessmann

• Gæst
RE: Hejsa igen
« Svar #2 Dato: 13. Juli 2007, 07:42 »
Jeg fik skiftet manifold påmin her for ikk ret lang tid siden og det sparede jeg ca 700 på,arbejdsløn er hvis lidt dyrere men reservedele er noget billigre

JR Peu406geot

• Gæst
RE: Rep./service i tyskland...
« Svar #3 Dato: 13. Juli 2007, 15:16 »
Jeg har allerede været i kontakt med dem, men jeg må indrømme at jeg ikke gad poste det her, for det var vist ikke lige det der interesserede folk mest, ud fra svarene at vurdere... hehe

Jeg skulle smide 3000,- for et tandremskifte ved peugeot i Århus, dertil skulle jeg lægge en evt. vandpumpe til, men lad os holde den udenfor...

Ved Peugeot i Flensborg skulle de have 307 Euro, svarene til i runde tal til 2300 DKr. selvfølge oxo uden vandpumpe...

Derudover så kontaktede jeg http://www.Vaerkstedsagenten.dk for at få et tilbud derfra, de mailede tilbage at jeg kunne få den skiftet på et unavngivet autoriseret nordtysk Peugeot værksted og det ville koste 388 Euro, svarene til 2900 DKr. ca. Sa de åd hele fortjenesten selv....køtere !! :)

Århus: 3000,-
Flensborg: 2300,-
Vaerkstedsagenten.dk: 2900,-

Ikke den vilde forskel, når man lige lægger benzinen til :(

Meeen.... Jeg ville hellere bruge de 3000 Kr. på min sommerferie, så jeg skiftede lortet selv og det kom i sidste ende til at koste mig ca. 1000 Kr. for Tandrem, strammehjul, medløberhjul samt vandpumpe..

Nu fik i alligevel slutningen ;)

Go sommer !!
« Senest Redigeret: 17. April 2009, 18:53 af JR Peu406geot »

Hagbard

• Gæst
RE: Hvad så med Sverige
« Svar #4 Dato: 15. Juli 2007, 22:48 »
Er der nogen med erfaringer fra sverige?