Forfatter Emne: xenon i tågelys  (Læst 1463 gange)

Dieselfreak

• Gæst
xenon i tågelys
« Dato: 21. Juli 2008, 15:30 »
hey...
er der nogen der har monteret xenon i tågelyset på en 406? problemet  er at jeg ikke kan se hvordan man skal låse den nye pære fast og trække ledningerne ud gennem lygten når den originale pære monteres i selve bagproppen. nogen der har fundet en løsning på problemet  eller det mig  der bruger en forkert type xenonpære? mvh lars

JR Peu406geot

• Gæst
RE: xenon i tågelys
« Svar #1 Dato: 21. Juli 2008, 22:45 »
Xenon pæren skal kittes fast i fatningen med sikaflex eller lignende, du kan ikke bruge det originale dæksel/bagprop til at holde pæren ;)
« Senest Redigeret: 21. Juli 2008, 22:46 af JR Peu406geot »

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #2 Dato: 22. Juli 2008, 06:06 »
Næ jeg tænkte det nok....Men kan man så få den ud igen når den skal skiftes? Borede du bare hul i bagproppen til kablerne og smadrede selve stikket?

JR Peu406geot

• Gæst
« Svar #3 Dato: 22. Juli 2008, 17:42 »
I mine er bagproppen bare en lille prop, som H1 pæren sidder fast i og den drejer man så ind i lygten og den har jeg IKKE monteret igen, for den er der ikke plads til når Xenon pæren er monteret, og fugen som pæren sættes fast med, tætner jo i sig selv..

JA, skal nok få den pære ud hvis det bliver nødvendigt, det er jo kun sikaflex/silicone den sidder med ;)

Jeg spurgte ham jeg købte sættet ved i sin tid, da jeg selv stod med problemet og de havde lavet masser af disse lygter på denne måde for kunder med samme problem bl.a. 406`ere !

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #4 Dato: 22. Juli 2008, 18:17 »
nå ok, jamen så må jeg se hvad jeg kan få fusket sammen her i weekenden. tak for hjælpen:)