Hej allesammen
Håber I kan give mig lidt feedback. Har købt en fin og nysynet Peugeot 206 1,4 årg. 2002, som jeg er super glad for... eller i hvert fald lige indtil nu
.
For der er en orange "motorlampe" (anti pollution fault) som har lyst i instrument-panelet med mellemrum, og her til aften går motoren meget ujævn i tomgang... Har ikke prøvet at køre i den, er bange for at ødelægge noget...
Bilen er netop synet, og ifølge værkstedet som tjekkede bilen før købet, betød lampen ikke noget, og de skiftede et filter og nulstillede et eller andet, så den forsvandt. Men den er så dukket op igen med mellemrum den sidste uge, og én gang er den gået i stå uden advarsel, da jeg koblede ud. Og ja, så har bilen altså en rystende og hakkende motor her til aften!
Er der nogen der har et bud på, hvad det kan være? Og om jeg kan køre den på værksted eller have Falck til at hente den?
Er noget af en novice på det teknisk/mekaniske område, men synes desværre det lyder lidt dyrt...
Håber der er nogle herinde, som kan give mig og den lille sorte 206'er lidt førstehjælp/tips til hvad der kan være galt
Og er der nogen som kan anbefale et godt værksted i Århus/omegn?
/Jakob