Jeg synes at koblingen til bilen er for dårlig, når den ikke kan holde til momentet i motoren, min blev skiftet i 2008 og har nu skredet i koblingen igen. (det kostede 14.533,45 incl forhandlet 10% rabat)
FDM siger jeg skal have en ny, men det siger Peugeot ikke.
Jeg kan se at sidst det at koblingen skred første gang var i 2006, hvor så bilen ikke ville køre længere i 2008
Findes der ikke noget der kan holde, jeg har haft bil siden 1957, og der har været meget i vejen i tidens løb, men koblingen har der aldrig før været problemer med ( min sidste bil før denne var en Audi A4 der kørte 255.000 km, uden hverken kobling eller udstødning blev skiftet.)
Kan man ikke få en kobling der kan holde?
Jeg forventer et seriøs svar fra larsK
MVH Ole Edslev
Peugeot 407 Sedan
Peugeot 407 blev meget omtalt da den kom frem, og efter at jeg kender flere der har kørt Peugeot og været godt tilfreds, ville jeg gerne bytte min veltjente Audi 1,8 95 med en nye Diesel, vi prøvede en Audi 1,9 (90 heste)og en Peugeot 2.0, (136 heste) og følte at vi fik meget mere bil i Peugeot, som samtidig var lidt billigere. (Vi ventede fra aug til dec.04. før den blev leveret)
Vi har været meget glade og tilfredse med vores 407 Hdi Sedan, og vi har altid syntes den var pæn, da vi var en tur i Østrig, sagde vores vært, at den lignede ”Ein schöne Frau” der stod en nye Audi A3 ved siden af.
Vi kan kører 20 km pr liter, når vi gerne vil, men vort snit ligger nok på 16 km, vi har kørt 100000km og den kører 110km i 6. gear (ved 2000 omdr som er anbefalet)
Udover at koblingen skulle skiftes (15.000,-kr) har der ikke været problemer, tværtimod.
Vi har dog været ude for at den ikke vil starte, det var blot en sikring der skulle skiftes, men det var træls at stå uden bil, og tilsyneladende kan de ikke finde ud af fejlen. Det er sket 2 gange med 1 års mellemrum, nu siger de at den skal på værksted inden vi får start hjælp
MVH Ole Edslev