Okey.., tak for jeres svar..
Nu er det sådan at den lige har få skiftet kølervæske, hvor det så noget hvidt og grumset ud..
I den nye kølervæske efter den er blevet kørt varm er den også lidt hvid og skummende.., så min mekaniker har på fornemmelsen at den evt. har fået kølertætner, eller at toppakningen evt. i stykker..
Jeg har lige overtaget bilen fra min lillebror og han bør vide om der har været brugt kølertætner men jeg tror det ikke.., jeg tror heller ikke den har brugt meget kølervæske.., den trækker skam også rigtigt fint..,men jeg må hellere holde øje med om den sluger noget kølervæske af betydning fremover..
Det kunne være jeg evt. skulle få den trykprøvet inden så længe..
Men nu har jeg da et overblik over hvad det ca. vil kunne rende op i med "alle" de timer.., hvis den da altså skal skiftes på et tidspunkt..
Har i evt. nogle bud på hvad der vil kunne forusage den hvide farve i kølervæsken efter at den er blevet hørt varm, efter skiftet..