Glæder mig til at høre om der er nogen, der får problemet løst. Desværre (for mig, men også for forhandleren) er problemet periodisk, så når min forhandler har kigget på bilen opfører den sig jo helt efter bogen. Der er ingen tvivl om, at forhandleren helt bestemt tror på, at der er et problem, men de aner ikke, hvad de skal gøre ved det. I skrivende stund er det knap 2 måned siden den lille bil fik sin opdatering, og 1 uge siden den sidst gik ud.
Der har været væsentlig færre episoder, siden opdateringen, men om det skyldes opdatereringen, eller at den er ved at blive kørt til, står hen i det uvisse.
Jeg er meget i tvivl om jeg skal give forhandleren (og bilen) en chance til, eller sende den på værksted endnu en gang, og hvis fejlen så dukker op på ny, hæve købet, med dertil hørende bøvl og besvær og irritation over at jeg så skal tage stilling til om jeg skal købe en ny 206+ eller skifte bilmærke.
Suk, her troede jeg, at det var det nemmeste, at købe en ny bil, for så var der ingen problemer