Forfatter Emne: Peugeot 207 hdi årgang 2007  (Læst 1629 gange)

thomasnadja

• Gæst
Peugeot 207 hdi årgang 2007
« Dato: 03. Juni 2011, 18:42 »
Hej Silverfox

Jeg har læst dine kommentar til peugeot 207 hdi du tidlligere har skrevet ....

Jeg har købt min 207 ved peugeot vejle og har overholdt alle mine eftersyn til punkt og prikke, da jeg var til eftersyn forige gang havde jeg ESP fejl, da den ca var 3 år ....

Jeg fik at vide det stod for egen regning af Peugeot Vejle, da garantien ikke dækkede, og så er det at nu kommer jeg til at se dine tidligere indlæg med peugeot dækker det hvis man har overholdt alle service på bilen....

Hvorfor er det ikke ens ved de forskellige forhandler....

Håber at du kan hjælpe :)

Goldwing

• Hero Member
    • Vis profil
    • trædrejer
  • By: srubbekøbing
RE: Peugeot 207 hdi årgang 2007
« Svar #1 Dato: 04. Juni 2011, 08:11 »
Hej min erfaring med Henrik Christensen er at han er en utrilig dårlig Peugeot forhandler og hans medarbejdere taler usandt se indlæg på 407 kobling
Hilsen
Kjeld Andersen

[mail]kjelda@stofanet.dk[/mail]

silverfox

• Gæst
« Svar #2 Dato: 05. Juni 2011, 16:11 »
Jeg mener at det dækkes pr kulance såfremt alle service er overholdt RETTIDIGT hos et aut. Peugeot værksted. Dette er en meget vigtig pointe, da muligheden for kulance bortfalder såfremt service ikke er overholdt og/eller service er udført uautoriseret.

thomasnadja

• Gæst
« Svar #3 Dato: 05. Juni 2011, 21:22 »
Tak for dit hurtige svar:)

Jeg har overholdt alle service og ved Peugeot Vejle, det fremgår også af min service bog.

Men de mener stadig at det er for min egen regning.....

Har du et forslag hvad jeg kan gøre... Jeg syntes at det er urimeligt at nogen kan få og andre ikke, når nu jeg har overholdt alle mine service.

silverfox

• Gæst
« Svar #4 Dato: 05. Juni 2011, 22:28 »
Jeg er ikke 100 på reglerne, men vil lige tjekke det imorgen på arbejdet. Forhåbentlig kan jeg give dig noget "ammunition" overfor forhandleren....

morgan

• Gæst
« Svar #5 Dato: 06. Juni 2011, 09:36 »
hejsa...

Har du spurgt et andet Geot værksted...
Har læst her i forum, at nogle gange så kan det godt betale sig at ringe rundt...  dvs. det ene sted vil de ikke lave på garanti el pr kulance , men det gør de et andet sted.

Desværre, så behandler de forskellige Geot forhandlere ikke kunderne ens.
« Senest Redigeret: 06. Juni 2011, 09:38 af morgan »