Tak for svarene, har nu ikke fået undersøgt en masse endnu pga. ferie, men lige den der bosal syntes jeg at jeg har erfaring nok til at kommentere på
For flere år siden da jeg kørte vw (Golf og Vento), da opgav jeg bosal og walker, da det altid endte med at jeg fik dem ombyttet efter 10-12 mdr. da de skramlede indeni, skete 4-5 gange, men der var aldrig problemer med at få dem byttet, det ros skal de have
Jeg begyndte istedet at finde brugte originale med 30-40.000 km. på bagen, de holdte væsentligt længere og de støjede heller ikke så meget og jeg gav sjældent mere end 500,- for en komplet.
Har gjort det samme med en ældre 406, gav 200,- for en brugt jeg ikke kender km. på, men den så ud som ny, altså ingen rustdannelse i svejsninger osv. men jeg kan ikke lige umiddelbart lige finde noget til en 1,8 - EW7J4 på autodatalager.dk, men skal måske sætte mig lidt ind i om 2.0 osv. har de samme potter og rør.
Måske nogen her ved det ?
Jesper