morgan skrev:
auser skrev:
Jeg lavede idag et tjek med frostvæsken, og bemærkede lidt hvidgult sovs på indersiden af beholderen hade svært ved at finde ud af om der var olie i væsken der var ingen sovs på skruelåget til beholder. Nogen der kan komme med fif eller ved hvad det evt kan være
Ikke grade.....B)
Din bil savler lidt mht fugt.... Det gør alle biler.....Bare den ikke laver maunaise....
Ved ikke om dette er et mystisk ordsprog..
Siger bare at man skal ikke male fanden på væggen.... Den billigste løsning er at skifte kølervæske og se om den stadig laver snask i kølervæske...
Bopler i ekspansionsbeholder.."ja" mange biler bopler og det er pga flow i systemet
Da den IKKE puster systemet op, så behøver det ikke være en fatal fejl... Men kør du bare ned og få skiftet en toppakning....
Jeg havde bare skiftet væske( da der er ikke frost, så kun vand) og tjekket op på system om den puster sig op og laver maynaise igen, inden jeg gik på værksted med den. Hvis der er fatal fejl så ØV og sur r.., men man skal lige føle sig frem inden man bare gør.!!!!
Det kunne være rart at kunne ha penge til julegaver ikk....
Og jeg skal nok lade vær med at svare el kommentere dine indlæg, nu når du syntes at jeg svare mystisk og ikke ved en skid, for du ved bedre ikk.
? el hvorfor spørg du altid om småting som er alm viden inden for mek verden.....
Go Bag hjul................
Denne sag er vist ude af verden nu...