Forfatter Emne: Peugeot 208 GTI  (Læst 1702 gange)

mrQ

• Gæst
Peugeot 208 GTI
« Dato: 16. April 2012, 08:25 »
Hej vil lige høre om Peugeot 208 GTI overhovedet kommer til DK eller vil den være for dyr?

silverfox

• Gæst
RE: Peugeot 208 GTI
« Svar #1 Dato: 16. April 2012, 13:01 »
Den kommer. Prisen ligger ikke fast, men den skulle komme senere på året eller måske i starten af '13.

Holgato

• Gæst
RE: Peugeot 208 GTI
« Svar #2 Dato: 17. April 2012, 08:38 »
Den kommer til DK det kan jeg bekræfte! De regner med engang sidst her på året hvor der ligeledes er meget mere om den.
Der går lidt rygter i krogene om at der bliver frigivet noget information omkring GTi'en nu her når den generelle 208'er bliver lanceret, men det er langt fra sikkert.

Læs mere her hvor jeg har skrevet noget :P

http://bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=886456

Jeg kan ikke linke til det, men har ligeledes skrevet dette på Peugeot's facebook:
Citér
Holgato Munkelammer
Der er intet om pris på den og det ser også ud til at vi skal vente lidt på det endnu...
Desværre så ved at kigge lidt på de allerede oplyste priser omkring 208'erens øvrige modeller så ligger prisen af denne skønhed nok på den kedelige side af 200.000 og en 10% oveni den pris så tror jeg vi kommer derhen ad - dog er dette KUN vurdering mæssig med baggrund for at kigge tilbage i modelprogrammet og kigge på prisforskellen på de forskellige modeller :)