Forfatter Emne: Sikringsboks?  (Læst 1864 gange)

pug106rallye

• Gæst
Sikringsboks?
« Dato: 27. Juni 2008, 21:40 »
Hej jeg har lige købt en 106èr rallye fra 94. Jeg har lidt problemer med at den udsætter, og jeg har prøvet at skifte tændrør kabler og tændspole, men der var ingen foandring. Så prøvede jeg at køre hen til en Citroen forhandler for at de kunne prøve og sætte deres tester på, men så brændte han min sikringsboks? af istedet, efter min mening skulle der ikke kunne ske noget ved at sætte en tester på, men nu virker mit:kørelys,omdr tæller, temp visere og tankmåler ikke længere, ville høre om der er andre der har prøvet dette? også gerne svar til at den udsætter. mvh

Jesper Petersen

• Gæst
RE: Sikringsboks?
« Svar #1 Dato: 26. Juli 2012, 00:41 »
Citér
pug106rallye skrev:
Hej jeg har lige købt en 106èr rallye fra 94. Jeg har lidt problemer med at den udsætter, og jeg har prøvet at skifte tændrør kabler og tændspole, men der var ingen foandring. Så prøvede jeg at køre hen til en Citroen forhandler for at de kunne prøve og sætte deres tester på, men så brændte han min sikringsboks? af istedet, efter min mening skulle der ikke kunne ske noget ved at sætte en tester på, men nu virker mit:kørelys,omdr tæller, temp visere og tankmåler ikke længere, ville høre om der er andre der har prøvet dette? også gerne svar til at den udsætter. mvh

Fik du løst dit problem ?
Jeg har en 106'er med samme symptomer.
Hvis du fik det fixet - Hvad måtte du så hoste op med ?

Holt

• Hero Member
    • Vis profil
  • By: Hejnsvig
RE: Sikringsboks?
« Svar #2 Dato: 26. Juli 2012, 11:13 »
Jeg tror ikke du skal forvente svar, da han ikke har været på siden den dag han tilmeldte sig

Holt
Peugeot 308 THP 200 GTI 2010
Peugeot 308 Hatchback THP GT 174 2008 RIP
Peugeot 307 Hatchback 2.0 "Griffe" 2006
Fartpilot monteres:
https://peugeotclub.dk/debat/index.php/topic,15354.0.html
Instruktionsbøger til alle Peugeot fra 205 og frem  https://public.servicebox.peugeot.com/APddb/index.html