Selvfølgelig ka man lufte ud uden tester og bremse udlufter.. Jeg har lige skifte komplet bremserør på en 306 ude i garangen. Og luftede ud på den gammel dags måde. Tar sin tid,men selvfølgelig kan man. Kørte til syn lige efter,og gik li igennem. Som der bliver nævnt,en der holder tryk og slipper på pedal,mens der en der åbner og lukker ved caliber ved udluftnings skruen. Åben udluftnings skrue, tryk i pedal i bund, hold tryk , luk udluftnings skrue, slip pedal.. Og bliv ved sådan. Du ka os starte med at fylde en flaske eller andet halvt op med bremsevæske, komme en slange ned i flasken, så den er dækket af væske, og sætte den på udluftnings skruen og åben, og så side og pumpe på pedal. Ik nogle hurtige pump, men stille og rolig. Så får du os presset luften ud.. Og den ka ik suge luft med ind, da slangen jo ligger i væsken. Forstår det som om det bremserør du skiftet? Og ik ABS blokken? Kan vær noget lort,hvis blokken er blevet skiftet. Har skiftet mange på 207, da bilen li kom, da der var fejl på dem. Men de blev da os luftet ud, på den måde jeg beskriver. Men kunne selvfølgelig drille, så i nogle tilfælde satte jeg en bremse suger på.