Forfatter Emne: Hjælp ved køb af 605 3.0 v6  (Læst 1872 gange)

rsn

• Gæst
Hjælp ved køb af 605 3.0 v6
« Dato: 28. Maj 2006, 18:22 »
hvad skal jeg se efter og hvilke problemer er der med denne bil? på forhånd tak Rune

Torben Jensen

• Gæst
RE: Hjælp ved køb af 605 3.0 v6
« Svar #1 Dato: 29. Maj 2006, 18:36 »
Det er en fed bil, du skal bare være opmærksom på at alt er meget dyrer til den end en 406 er.
Der er mange specielle dele på den der ikke findes fra andre biler.
så du skal købe orginale dele der koster en formue.
Kilden er min mekanikker.

rsn

• Gæst
RE: tak
« Svar #2 Dato: 07. Juni 2006, 18:40 »
kan se der er ret mange der har kigget men kun en der har svaret noget...

nu er jeg blevet den lykkelige ejer af en peugeot 605 3.0V6 sv.

nogen der har tips til hvordan man får nogen af de heste tilbage.. de forgår vel på et eller andet plan med årene

peugeot605

• Gæst
RE: heysa..
« Svar #3 Dato: 07. Juni 2006, 23:14 »
Jeg har lille bror til din bil jeg 3.0 v6 12 ventiler du har den med 24.

Jeg har læst om din bil for jeg troede det var sådan en jeg købte i starten, men var det så ikke, men har læst meget om den om motor da jeg har hørt de ikke er gode den motor du har.. Der er en fejl i knastaksel systemet den køre skævt. Jeg kan ikke huske helt hva hjem siden hedder hvor der står beskrevet hva man skal holde øje med med en Peugeot 605 3.0 v6 sv.24.

Jeg har snakket med Peugeot og de siger de ville ikke råde mig til at købe den bil, men hva tænkte jeg det går sku nok den går jo ikke bare i stykker der går noget tid jo..

Jeg syntes du bare skal slappe af og spare penge op for har jo lille bror med 180 heste og den her bil model koster kassen.. uorginale mellem pot koster 4500kr uorginal for lygter 2500kr stk. uoriginal.. men ja den er pengene værd den køre skide godt.. kan godt forstå du har valgt den bil..

Hvordan køre den ellers nu du har købt den??