Hej
Jeg har en Peugeot 307, 1.6 110 H. fra 2003.
For et par måneder siden røg min gamle motor, købte en ny motor hos et ophug. Fik sat den i og troede alt var fint.
Men desværre så har jeg fået et problem med motorskiftet. Fra dag 1 efter jeg fik skiftet motor, så vil motoren ikke trække, jeg kan trykke gas pedalen helt ned, men der går op imod 5 sek før den begynder at trække. Eller den skal over 3000 omdrejninger eller over de 30 kmt før den vil kører ordenligt.
Jeg har haft den flere forskellige steder, som alle har sagt noget forskelligt. efter motorskiftet har jeg så fået skiftet, benzin pumpe, tændrør plus tilbehør, kasylisator og en del andre ting, fordi hvert værksted har sagt at det kunne være en af de ting.
Nu har det sidste værksted (Franske-biler) sagt at det nok er ESU Computeren den er gal med, den kan ikke tale ordeligt med resten af motoren og registere ikke når jeg giver den gas.
Det er en dyr omgang at skifte en computer, så vil høre om der er nogen der har oplevet det samme, eller kender noget til dette problem, og om der er en her i netværket der er expert på dette område.
Jeg bor i københavn!
Ser frem til at høre fra jer.
På forhånd tak!