Forfatter Emne: Værksted...Hvilket..??  (Læst 2013 gange)

Morten C W

• Gæst
Værksted...Hvilket..??
« Dato: 08. August 2006, 16:56 »
Nu er det på tide bilen kommer til at se ordentlig ud igen.. hvilket værksted kan i anbefale her på sjælland.. overvejer pt. køge eller taastrup..

den skal ihvertfald aldrig ud til hvor den er købt igen..

ting der skal laves..
opretning af lille bule i venstre fordør og maling af denne, liste monteres igen da den er blevet pillet af med en skruetrækker i vinters :@ (hærvæk)
maling af venstre bagskærm(stormskade)
nyt spejl i højre side, er knækket men sat fast med gaffatape(også hærværk :@)
muligvis nyt spejl i venstre side også, pga varmen ikke virker selvom der kom nyt glas i for 1.år siden ;)
6.års service med bremsetjek
viskermotor til forrudeviskere skiftes
ville den kunne gå gennem syn med det knækkede spejl.. det sidder ok fast med gaffatape.. kan både køre i vaskehal og med topfart uden det vibrerer eller bliver mere løst..

hvis den kan det, haster det ikke så meget.. ellers har jeg sku travlt..(14.dage) har ikke haft tid til at sende den på værksted før nu..
« Senest Redigeret: 08. August 2006, 17:06 af Morten C W »

Kenni

• Gæst
RE: Værksted...Hvilket..??
« Svar #1 Dato: 09. August 2006, 08:25 »
Kør den til Taastrup, der får du altid god service.
Jeg fik min gamle 206´er serviceret der, og efter den har jeg købt to biler derude, og alting har bare været tip top iorden.

Morten C W

• Gæst
« Svar #2 Dato: 09. August 2006, 08:42 »
Var lige forbi Tåstrup på vej hjem fra arbejde.. de kan desværre ikke tage den før d.28/8.. (Virkede som et ok værksted)..

Må nok lige prøve at høre Køge hvornår de kan tage den..

seneste synsdato er d.24.. og vi tager et smut til Gran Canaria d.23.. så må nok bare tage chancen et par dage før fristen..

hvis den så dumper har jeg da 30 dage til at få orden på den..

p.s K&N..?? pilles af eller lad blive siddende på..??

Kenni

• Gæst
« Svar #3 Dato: 09. August 2006, 11:11 »
Hvis du har det originale luftfilter liggende så ville jeg sætte det på.
Det er set før at de kan være emsige med åbne luftfiltre, så hvis du piller det af er der da en ting mindre de kan få ondt i røven af. ;)

peugeot605

• Gæst
RE: jamen Prøv ringsted.
« Svar #4 Dato: 10. August 2006, 22:58 »
Min bror har en peugeot 405 campangebil og har været med oppe på værkstedet i Ringsted. de tager kun 470 kr i timen med moms og han er til at snakke med ang: afbetaling..

Ove bertelsen mener jeg det hedder.a1.biler, men har fået godkendelse af Peufeot til at lave Peugeot biler og stemple med deres stempel da han har 25 års erfaring inden for peugeot. Det værksted laver alt. de laver speciele ting så som at sætte dobbelt udstødning på og svejse og finde på ordenlig løsninger der holder. med andre ord de styller også biler..

Det med kn filter til syn hmmm du må selv lige vudere om den brummer meget når du giver den gass eller står i tomgang for det hænger de sig meget på. hvis den ikke er så slem falder de heller ikke mistanke. en af mine venner har liget fået den igennem syn med kn filer på en opel calibra..

Det med gafa tape tror jeg ikke holder til syn der skal det være lavet forsvarligt og det tror jeg ikke de mener gafa tape er selv om den isder godt fast..