Forfatter Emne: Bremserne ryster !  (Læst 1627 gange)

michaelsjepsen

• Gæst
Bremserne ryster !
« Dato: 27. August 2006, 09:47 »
Hej

Jeg har lige været på ferie, og har kørt 4200 km. På vej hjem kom vi ind i et kæmpe regnvejr, og efter det rystede mine bremser som en gal hver gang jeg bruger dem.

Hvis jeg bremser hårdt op ryster de næsten ikke, men hvis jeg bremser stille til jeg holder helt stille kan jeg mærker den hakker i det lige før jeg holder stille.....

Kan det virkelig være nok at komme i et kæmpe regnvejr, og få ødelagt bremserne ?

Michael :(

Elwis

• Gæst
RE: Bremserne ryster !
« Svar #1 Dato: 28. August 2006, 13:25 »
Citér
michaelsjepsen skrev:
Hej

Jeg har lige været på ferie, og har kørt 4200 km. På vej hjem kom vi ind i et kæmpe regnvejr, og efter det rystede mine bremser som en gal hver gang jeg bruger dem.

Hvis jeg bremser hårdt op ryster de næsten ikke, men hvis jeg bremser stille til jeg holder helt stille kan jeg mærker den hakker i det lige før jeg holder stille.....

Kan det virkelig være nok at komme i et kæmpe regnvejr, og få ødelagt bremserne ?

Michael :(

Hej Michael

Uden at være sikker kan det godt være dine bremseskiver har slået sig. Hvis bremserne har været varme og der er kommet vand på dem kan de godt slå sig skæve. Derfor ska man ikke vaske bil, hvis bremserne er meget varme...

Håber du finder ud af det..