pug407aut skrev:
Jack M skrev:
Pug407aut - nej det er ikke gjort, men hvordan skulle vakuum slangen gøre at pedalen er svampet og den nærmest synker ?
Det er selvfølgelig mig der lige havde hovedet et andet sted.
Har du prøvet at udlufte med tryk på, og det skal vel og mærke gøres rigtig, som jeg skrev i den anden tråd du har om den bil
Jeg har selv været der med min 407er
Jeg har haft en del dialog med Jack om den dyt.
1. Hovedbremsecylinderen er udskiftet.
2. Bag kaliberen fungere, således at stemplet er helt korrekt ude på plads via håndbremsen.
3. Der er anvendt et lejet prof. værktøj til at sætte
væsketryk på beholderen.
4. Med PP2000 er hele processen gennemført som PP2000 selv angiver. (Med det nævnte tryk værktøj) Inkl. abs blokken.
5.
AL gammel bremsevæske er 200 % sikkert udskiftet med nyt friskt i HELE systemet. Tjekket flere gange.
6. Ingen utætheder eller luft at spore mere.
Så
Gætter på at den "synkende pedal" med motoren igang ER okay.