Forfatter Emne: One Two Pipe??  (Læst 2214 gange)

peugeot605

• Gæst
One Two Pipe??
« Dato: 22. September 2006, 16:41 »
Jeg har været till træf i Slagelse i går torsdag d.21 septemper det var en kanon oplevelse Tak til Vmax og Bilexperten. Når, men nok om det. Jeg snakked med en fyr fra Bil Experten som sagde til mig at One Two Pipe er opblæst reklarme og de ikke giver de 16 hk som de skriver på deres hjemside og at det er for dyrt udstødning iforhold til kvalitet.

Nogen som kan bekræfte hvad han sagde??

Nogen som kan mod bekræfte det han sagde??

På Forhånd

Tak...

Jakob P

• Full Member
    • Vis profil
RE: One Two Pipe??
« Svar #1 Dato: 22. September 2006, 18:00 »
Glem de 16hk dem finder du ingen steder med en udstødning. Derudover er onetwo pipe udemærket kørte med en på min gamle Corolla Twincam for 4-5 år siden og jeg har intet dårligt at sige om den:)
406 TS4 st.car

peugeot605

• Gæst
RE: øv..
« Svar #2 Dato: 22. September 2006, 19:26 »
Jeg takker for dit svar. tror jeg køber udstødning alligevel for de garantere at det ikke larmer inde i bilen når man køre og det har alligevel meget at sige.

Men blev glad da jeg læste på deres hjem side at det er testet på en toyota corolla 1.5i at den haved 92 hk på rulle feltted og bagefter de haved sat one two pipe på satte de den på rulle feltet igen og så haved den 109 hk..

Når men fuck det bare jeg får en god lyd ud af min bil uden det larmer inden i..

Christian T

• Gæst
« Svar #3 Dato: 01. Oktober 2006, 10:24 »
16 hk alene fra udstødningen tror jeg ikke på. Jeg har selv et forholdsvis nyt One Two Pipe system på min bil, og det er jeg rigtigt træt af. Mellempotten rasler helt vildt ved visse omdrejningstal, og det er ikke fordi den hviler mod vognbunden - Det er sgu inde i potten. Jeg har flere gange forsøgt at få fat i One Two Pipe, indtil videre uden held. Jeg tror efterhånden ikke at jeg gider bruge mere tid på, så det ender nok med at jeg piller hele systemet af og smider af h.... til.

peugeot605

• Gæst
RE: hmm trist
« Svar #4 Dato: 03. Oktober 2006, 17:17 »
Det er jeg da ked af at høre. Hmm er der andre som har opæevet det samme problem med mellem potten som rasler eller andre ting??

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #5 Dato: 03. Oktober 2006, 19:24 »
Jeg havde en onetwopipe på min mitsubishi galant 2,0 GTI 4x4 Dynamic, den passede perfekt og jeg var 100% tilfreds. Jeg havde ikke problemer med at den raslede eller rustede. Det eneste problem var alle de misundelige øjne fra medtrafikanterne...

peugeot605

• Gæst
RE: hi hi oki
« Svar #6 Dato: 22. Oktober 2006, 07:42 »
jamen det er da godt høre, men tror jeg prøver med en bagpotte først inden jeg føre en potte ud i hver side..