Forum for Peugeot entusiaster
Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig. Modtog du ikke en
aktiverings-e-mail?
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder:
Hjem
Hjælp
Søg
Log ind
Registrér
Peugeot Club Danmark
»
Peugeot Club Danmark
»
Peugeot Snak
»
Aktivering af TomTom (3008)
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Aktivering af TomTom (3008) (Læst 3194 gange)
Queenyard
Newbie
Aktivering af TomTom (3008)
«
Dato:
29. Maj 2017, 21:25 »
Hej
Er der nogle der har fået Deres TOMTOM til at fungere i den nye 3008. Min viser bare alm TMC .. Har læst mig til at det vist skal aktiveres på en eller anden måde ...
«
Senest Redigeret: 29. Maj 2017, 21:25 af Queenyard
»
Logget
DKCanadian
Newbie
RE: Aktivering af TomTom (3008)
«
Svar #1 Dato:
27. Juli 2017, 12:24 »
Hej
Har læst på det engelske Peugeot forum at det er forhandleren der skal aktiverer det for dig. Problemet er bare at mange forhandlere ikke aner hvordan de skal aktiverer det.
Jeg går selv og overvejer at købe 3008 Allure med navigation som ekstra tilbehør men ski ikke hvis jeg intet får for de 18000 kr ekstra som det koster.
Men det kan være at du kan forklare mig hvordan det virker. Har du navigation i bilen, bare ikke TomTom og kan du få det frem på den store 12,3" skærm eller ?
Logget
Queenyard
Newbie
«
Svar #2 Dato:
16. August 2017, 20:47 »
Ja navigation virker. Men jeg har ikke tom tom Traffic og kort opdatering. Snakkede med en forhandler. So. Er klar over problemet, Tom Tom er ikke aktiveret i DK endnu, han var dog overbevist om det nok skulle.... Det håber jeg for jeg har købt produktet...
Logget
DKCanadian
Newbie
«
Svar #3 Dato:
24. August 2017, 14:04 »
Jeg har skrevet med TomTom og det er korrekt at deres live/web features ikke er aktive i DK. Men når det så er sagt så skal du da have deres kortopdateringer. De kommer 4 gange om året og skal, som det er nu, lægge på af forhandler da du ikke selv kan gøre det. TomTom arbejder vist på en løsning til dette.
«
Senest Redigeret: 24. August 2017, 14:05 af DKCanadian
»
Logget
vjajacobsen
Newbie
«
Svar #4 Dato:
28. November 2017, 19:29 »
Jeg har lige fået at vide at Peugeot Danmark har sparet denne funktion væk?
Syntes det er sølle på et navigation til 21.000kr, kan man sende en klage direkte til Peugeot Danmark?:@
Logget
vjajacobsen
Newbie
«
Svar #5 Dato:
30. November 2017, 19:42 »
Hej alle, jeg har klaget over manglende aktivering af live funktioner på TomTom navigation,til Peugeot Danmark via deres chat, håber alle med samme problem også vil klage så kan det være at de vil gøre noget ved problemet.:@
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
« forrige
næste »
Peugeot Club Danmark
»
Peugeot Club Danmark
»
Peugeot Snak