Forfatter Emne: Webasto fyr peugoet 508  (Læst 1651 gange)

Lynx

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Webasto fyr peugoet 508
« Dato: 23. December 2017, 12:34 »
Hej i Peugoet forum
Jeg er ret ny i Peugeot verdenen og har lige et par spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med.
Jeg er igang med at skal montere et Webasto fyr i en 508 fra 2012, kan se i installations vejledningen fra Webasto at det skulle være ret enkelt at få kabineblæser styring til at fungere, bare ved at montere en + ledning i BSIen og så en kodning af BSI.
Jeg har diagbox men har ikke rigtigt brugt det, er det rimeligt enkelt at kode BSI til Parkingheater, og ca hvordan? Er det lige som vw bar at sætte et flueben ved Parkingheater og så køre det ?? Eller er der nogen faldgrupper ?

På forhånd tak for svar.
Go jul derude
Mvh
Mrs Lynx

Jack M

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 977
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
RE: Webasto fyr peugoet 508
« Svar #1 Dato: 23. December 2017, 22:05 »
Halløj Lynx

Diagbox er rimelig lige til at bruge, men hold tungen lige i munden alligevel hvis du ikke kender programmet.. Du kan evt. lokke med en af os der er herinde til at vejlede dig over teamviewer da jeg nok vil anbefaler dig at lege lidt med Diagbox hvor du ikke laver telekodning indtil du er dus med programmet :)

Men i bund og grund så er svaret på dit spørgsmål ja, det er ikke så svært, men du får nok ikke nogle til at gå direkte ind og svare dig på hvor og hvordan da diagbox godt kan se forskellig ud på bare to 508'er..

Hvis det giver dig lidt mod så prøv ellers be om hjælp på teamviewer :)
God jul
Peugeot 407 1,6HDI 8/2007
Kan skaffe udstyr og hjælpe med:
 - Fejludlæsning, nulstilling mv.
 - Dækskifte og afbalacering fra 12” til 26”.
 - Bundkar modificering i 1,6HDI
 - Service.
 - Reservedele til fornuftig pris.
 - Reparationer eller andet, spørg :)

Lynx

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Webasto fyr peugoet 508
« Svar #2 Dato: 24. December 2017, 10:20 »
Tusind tak for svaret Jack M
Jeg forsøger mig lidt frem og bliver sikkert meget klogere når jeg først rigtig kommer igang,
ellers søger jeg hjælp her.
fortsat go jul