Forfatter Emne: Søger forslag til CD radio til 307.  (Læst 1424 gange)

Petunia

• Gæst
Søger forslag til CD radio til 307.
« Dato: 14. December 2006, 11:59 »
Jeg har lige købt mig en 307'er fra 2005, hvor den orginale radio(uden CD afspiller) stadig sidder i. Den som ikke kan betjenes via ratbetjeningen :(

Det jeg så efterlyser nu er forslag til en CD-radio som vil kunne benytte ratbetjeningen.

Er der ligeledes nogen der ved hvordan man forbinder radioen til ratbetjeningen? Er der trukket kabler hen til radioen, så det bare er at montere stikket på radion? og hvilket stik er det der skal være på radioen for at det virker?

Det var mange spørgsmål hber der er nogen som kan hjælpe mig med at svare på et par af dem.

Kenni

• Gæst
RE: Søger forslag til CD radio til 307.
« Svar #1 Dato: 14. December 2006, 14:45 »
Jeg har en Blaupunkt Travelpilot monteret i min, og den kan betjenes med fjernbetjeningen. Der skal blot sættes en adapter bag radioen.
Jeg mener også at Sony laver sådan en adapter, men hvorfor ikke købe den originale radio der kan afspille CD og MP3?

Petunia

• Gæst
« Svar #2 Dato: 19. December 2006, 07:59 »
Ja det lyder jo som det jeg bør gøre, men hvad hedder den egentligt helt nøjagtigt?
Det eneste jeg har kunnet finde ud af er at det er en Clarion, men hvilken model?

Kenni

• Gæst
« Svar #3 Dato: 19. December 2006, 08:07 »
Citér
Petunia skrev:
Ja det lyder jo som det jeg bør gøre, men hvad hedder den egentligt helt nøjagtigt?
Det eneste jeg har kunnet finde ud af er at det er en Clarion, men hvilken model?

Der findes to modeller, en der kan afspille MP3 og en der ikke kan.

Uden MP3: 3.283,- reservedelsnr.: 6564 X9
Med MP3: 3.583,- reservedelsnr.: 6564 FP