Forfatter Emne: 208 - Ang. seneste firmware opdatering  (Læst 2375 gange)

SnowDrop

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: En storby
208 - Ang. seneste firmware opdatering
« Dato: 11. November 2018, 11:26 »
Jeg har en Peugeot 208 årgang 2018, som jeg har modtaget en ny firmware opdatering til her for et par dage siden, som skal installeres via USB, hvilket ikke er noget problem.
Mit problem er at der ikke følger nogen change log med til opdateringen. Jeg har derfor ingen jordisk change for at vide hvad der er nyt eller fortaget af ændringer.

Vi har været i kontakt med Peugeot, som ikke kunne hjælpe. Deres tekniske afdelingen aner ikke selv hvad den indeholder :O
Det finder jeg meget bekymrende, at et firma som Peugeot kan sende en opdatering på marked, uden at de selv aner hvad den opdatering indeholder. Det får mine alarmklokker til at ringe.

Er der nogen herinde, som kan svare på det simple spørgsmål, som Peugeot selv ikke kan svare på:
Hvad indeholder den nye firmware opdatering til Peugeot 208, som er udgivet her i november 2018?
« Senest Redigeret: 11. November 2018, 12:10 af SnowDrop »

tbs60

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Hedensted
Sv: 208 - Ang. seneste firmware opdatering
« Svar #1 Dato: 03. December 2018, 21:36 »
Jeg kan ikke umiddelbart se nogle ændringer, men jeg har dog fået dansk som valgmulighed i sproget. (måske det hele tiden har været der og jeg bare har overset det tidligere ?)
Min Peugeot 208 er fra 11 måned 2017.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk