Hej
Jeg har en Peugeot 208 1,6 BlueHDi 2,5 år og 55000Km
For 14 dage siden var den til service, og Peugeot ringer og fortæller at der er hul i katalysatoren, og om de skal svejse den?
Jeg siger at det ikke kan være rigtigt at den allerede skal være defekt, og de vil undersøge om den kan skiftes pr. kulance, og det kan den
Senere på dagen, efter at have hentet bilen, ringer Peugeot, og siger at der er et problem med serviceintervallet, og at det første service ikke er registreret i systemet.
Det kan jeg ikke forstå, jeg har købt bilen brugt 16md og 11000Km, og der er stempel og tjekliste fra Andersen biler (Citroen Herlev) i servicebogen.
Andersen biler kan ikke finde bilen i deres system, tidligere ejer siger at den er serviceret der, og Peugeot vil have betaling for katalysatoren medmindre jeg kan fremvise en faktura på service
Hvad fanden sker der for PSA, den burde de tage internt, når nu de har erkendt at der er problemer med katalysatoren.
Peugeot har tilbudt mig, at købe den med 30% rabat for 5700,- alternativt skal jeg svejse den gamle, som de først foreslog, ellers er der ophugger eller uoriginal hvis den findes.
Er der nogen der har prøvet noget lignende, eller har et foreslag? Sådan her er et stempel i servicebogen jo fuldstændigt værdiløst.
Mvh Søren