hvis der er aftageligt træk på den, så prøv at tage det af
I trailerstikket der er der typisk en kontakt der slår systemet fra, den kan side fast eller der sidder en adapter i stikket.
Har du prøvet at lave en parametermåling.
Når du skal læse fejl ud på dem med tester, så skal du gøre det når den er i bakgear hvor systemet er aktiv med fejl, da fejlen typisk eller forsvinder
Der er aftageligt træk på og det er taget af
Jeg har også tjekket trailer stikket med både kontakt og der er selvfølgelig ingen adapter i. Men systemet starter også op, det viser bare ikke de rigtige værdier i infoskærmen.
Jeg har prøvet at lave en parameterudmåling, men der er ikke rigtig nogle parametre at se på, det er kun sådan noget som er trailer aktiv og er knappen i instrumenteringen aktiv, men ingen parameter at se for sensorene i diagbox.
Det eneste der som sagt sker ligegyldig hvor man går bag ved bilen er at de to bagerste streger ved midter sensorens bliver vist i displayet, alt andet gør ikke. Men jeg undre mig så over at det er som om den registrere de andre sensorer da jeg kan høre at kun højre baghøjtalere bipper når jeg sætter en forhindringen på højre side og ligesådan med venstre. men den viser det bare ikke i displayet.