Forfatter Emne: Fejlkøb(?) af software  (Læst 1527 gange)

thfr

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Valby
Fejlkøb(?) af software
« Dato: 20. Oktober 2020, 21:30 »
Hej. Jeg er blevet en lykkelig ejer af en 2008 årgang 2015. På peugeot.navigation.com indtastede jeg mit stelnummer, hvor jeg fik vist, at jeg skulle købe Touchscreen 7' Scandinavia - 2020/2 - mirror screen da denne var kompatibel med min bil. Det gjorde jeg så, men først efter købet fandt jeg ud af, at min skærm blot er touchscreen, ikke med mirror screen. Jeg købte derfor Touchscreen 7' Scandinavia - 2020/2, downloadede og smed på USB pind og ned i bilen. Satte USB i, hvorefter den kommer frem med "Compatibility check failed". Der står på deres PDF vejledning: For version 3.x or 4.x or 5x: please choose your selected regional Touchscreen 7' (SMEG+ iV1) map

Min bil har SMEG 5.4.B.R8 - altså hører den under kategorien 5x. Men stadig fejler den - har prøvet 2 forskellige USB pinde.

Jeg er i dialog med dem, der sælger softwaren om en refundering, men indtil da - har I nogle råd? Kender I en anden løsning? Altså til det indbyggede system. Mange tak!

Henrik1718

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Brørup
Sv: Fejlkøb(?) af software
« Svar #1 Dato: 27. Marts 2021, 08:59 »
Hejsa Har din bil ECO skal dette være slået fra ved opdatering, prøv evt også med en anden usb
mvh Henrik