Forfatter Emne: 0W-20 eller 0W-30 motorolie til en 1,5 diesel?  (Læst 3504 gange)

SR

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 351
  • Karma: +3/-1
    • Vis profil
Sv: 0W-20 eller 0W-30 motorolie til en 1,5 diesel?
« Svar #15 Dato: 26. August 2021, 10:32 »
Indledningsvis kan jeg kun beklage, hvis du opfatter mine input som om jeg er forurettet  ;D ;D I bund og grund er jeg fuldstændig ligeglad med om du hælder majsolie på din bil - det er jo din bil, ikke min.

Et forum som dette er jo til for at vi kan hjælpe hinanden og mange mennesker er ofte glade for at lære og udvide sin horisont.

Jeg udtrykker sådan set blot undren over, at du opretter en tråd og bliver ved med at spørge om de samme ting - og slet ikke forholder dig til den viden du præsenteres for.
Det er du naturligvis i din gode ret til, lige som du også er i din gode ret til at vælge om du overhovedet vil læse andre folks input/kommentarer - og at det alene er dit valg om du lader dig irritere over andres måde at forsøge at hjælpe dig på.

Din tilbagemelding viser åbenlyst, at du ikke har, kan eller vil forholde dig til indholdet af kommentarer omkring olie til din bil samt hvorfor og under hvilke omstændigheder du skal vælge den ene olie frem for den anden - og således, velsagtens, ikke ønsker at udvide din horisont?
Endvidere synes din kommentar i øvrigt ikke at være særlig konstruktiv i forhold til andre menneskers lyst til at hjælpe og direkte ødelæggende for et forum som dette.

Da min intention på ingen måde har været at genere dig, men til gengæld vedholdende forsøge at oplyse dig om facts samt udvide din viden om valg af olier, men at dette tilsyneladende blot irritererer dig, skal jeg da gerne undlade at kommentere yderligere på din tråd, da det jo så faktuelt er spild af min tid.

Om end din seneste kommentar kan opfattes uvenlig, vil jeg da takke dig for at gøre opmærksom på, at min tid er forgæves brugt - tak!

Taurus

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 10
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Næstved
Sv: 0W-20 eller 0W-30 motorolie til en 1,5 diesel?
« Svar #16 Dato: 26. August 2021, 17:35 »
Kender alt for godt din slags på debatforsums, og jeg gider på ingen fortsætte med at gå ind i de ukonstruktive diskussioner du tydeligvis kun er her for. Jeg stillede et meget simpelt spørgsmål, hvortil du endnu ikke har bibragt noget  konstruktivt andet end links og efterfølgende spydige og forurettede kommentarer som kører i ring, blot fordi jeg ikke reagerer og betragter dig som det altvidene orakel du sikkert selv syntes du er. Ingen konkrete svar som kan bruges til noget som helst har du endnu bidraget med!

Så gør nu os begge den kæmpe tjeneste blot at smutte ud af mine tråde fremadrettet, dine indlæg er blot træls læsning, TAK og definitivt slut herfra!