Forfatter Emne: Lån af Peugeot 205 til podcast om Danmarkshistorien for Nationalmuseet  (Læst 1270 gange)

NicholasHansen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: København Ø
Hej!

Mit navn er Nicholas Hansen, og jeg er redaktør hos BEAM Audio Agency, som er et lydproduktionsselskab.
Vi er i færd med at lave en podcast for Nationalmuseet om danmarkshistorien, fortalt gennem biler.

Vi laver nogle forskellige nedslag i den danske historie, og tager udgangspunkt i en bil, der indkapsler det emne vi taler om.
Historiker fra Nationalmuseet, Mette Boritz og Thorkild Thyrring er værter, og hvert afsnit vil starte med at de går rundt om bilen og taler om den, hvorefter de kører en lille tur i bilen, mens de taler om tiden hvor bilen var populær - og hvad der skete generelt i Danmark der.

Til et af afsnittene er vi på udkig efter en Peugeot 205 fra omkring 1990 (men alle har interesse), som vi vil kunne låne til dette. Det drejer sig realistisk set om 3-4 timer maks.

Hvis der er nogen, der kender nogen, der kunne ligge inde med sådan en, og kunne tænke sig at bidrage lidt til historiefortællingen skal I være meget velkomne til at kontakte mig!

De bedste hilsner,
Nicholas Hansen
23888192
ndbsh73@gmail.com