Teknik > Elektronik

Ny nøgle Peugeot Partner 1.6L 16V fra 2005

(1/2) > >>

Steen#:
Hej, Jeg har købt en Peugeot Partner 1.6L 16V fra 2005 uden instruktionsbog og historik (som beset) og håber hermed at få lidt hjælp.

Bilnøgle: Har kun fået en, hvad er den billigste vej til en ekstra? Der er to knapper: åben/luk
Jeg har intet nøglekort eller andet.

På forhånd tak,
Steen

Holt:
Instruktionsbogen kan jeg hjælpe med, se linket her for neden.
Jeg kunne også udlæse transponderkode og kode nøglen, men der er nok lidt langt.


Holt

Steen#:
Hej Holt,
Tak for link til instruktionsbog, jeg kan tilsyneladende ikke downloade hele instruktionsbogen, kun de sider jeg ser. Kan det være rigtigt? Ang nøgle - kan de låsesmede sælge og skære nøglen (med chip) og hvad bør det koste?
Mvh Steen

Holt:
Instruktionsbogen bruger du  udelukkende online, gem linket på din pc.
Hvis din nøgle har traditionelle hakker ind i siden bør enhver nøglebar kunne fræse den.
Hvis det er en flipnøgle med spor i siden af bladet, er det efter min erfaring de færreste der kan fræse den, derfor købte jeg min egen nøglefræser.
Jeg ved ikke om du kan finde nøglen med chip, det afhænger af hvor meget din lokale låsesmed gør i autonøgler.


Holt

SR:
Hvis ikke I har fundet ud af en aftale, så har jeg fra flere sider fået anbefalet Autolåsesmede i Rødovre, når det gælder Sjælland: https://keyman.dk/

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version