Forfatter Emne: GT front på Peugeot 207?  (Læst 1456 gange)

Morten N

  • Gæst
GT front på Peugeot 207?
« Dato: 01. Maj 2007, 22:01 »
Hej
Jeg overvejer at købe en Peugeot 207 1,6 HDI 90 XR plus. Jeg synes at fronten fra GT modellen er rimelig fed, men da den er lige dyr nok, så kunne det være man kunne få sat GT fronten på en XR plus? Er det ikke bare kofangeren der er til forskel? Er der nogle herinde der ved hvad det eventuelt ville koste?
Er der ellers nogle ting man bør vide om sådan en 207er før man køber? Det virkede i hvert fald som en lækker bil dengang jeg var ude at prøvekøre den.
Mvh
Morten

HSK2840

  • Gæst
RE: GT front på Peugeot 207?
« Svar #1 Dato: 15. Juni 2007, 12:50 »
Fandt du ud af noget mht dette?

Plex

  • Gæst
RE: GT front på Peugeot 207?
« Svar #2 Dato: 16. Juni 2007, 09:00 »
Hej

Jeg tror det bliver en bekostelig affære, da du skal have ny forkofanger, tågelygter og 2 stk grill. De 2 GT grill koster alene 1800 kr, og din tør ikke tænke på hvad det kan løbe i incl. lakering.

Har også selv. opgraderet fra S16 til GT grill :)

Køb en S16 eller en GT - det er vidst både nemmere i billigere i længden

Morten N

  • Gæst
RE: GT front på Peugeot 207?
« Svar #3 Dato: 18. Juni 2007, 17:44 »
Nej nu har jeg fået bilen, og jeg tror jeg beholder standardfronten. Det var egentligt ikke så nødvendigt igen efter den fik alu på, det ændrede nærmest hele bilen :D Og så bliver det vist halvdyrt. Gitteret til Gt modellen koster 2500,- og så mangler man stadig hele kofangeren + lakering. Tågelygterne kunne man jo reelt godt undvære at montere ledning mv. til, men de koster nok alligevel...