Forfatter Emne: prøv lige at hør en regning  (Læst 1560 gange)

Dieselfreak

  • Gæst
prøv lige at hør en regning
« Dato: 01. September 2008, 16:41 »
Der var gået hul på en brændstofsslange i min 406´er og peugeot næstved var den eneste der kunne tage den her og nu. Fint nok tænkte jeg, så jeg fik den bugseret derned af dansk autohjælp, 850 kr.

Da de havde haft den i næsten 4 timer og jeg ikke havde hørt noget kørte jeg med taxa derned og spurgte om den var ved at være klar. Jo det havde den været næsten en time, men jeg var ikke blevet ringet op.
Da jeg fik regningen var jeg nær gået bagover.

Kabel til forstærker monteret 649 kr (De havde ikke engang tilsluttet den batteriet)
Diagnose og fejlfinding 165,80 kr (Jeg havde fortalt dem hvor og hvad fejlen var)
Brændstofrør repareret 414,50 kr (De havde taget en stump benzinslange og 2 klemmeringe da de ikke havde den rigtige reservedel)
hjælpematerialer 29 kr (Benzinslange og 2 klemmeringe)

i alt 1573 kr.
Hvad har de faktisk lavet?
De har klippet den defekte brændstofledning over og sat en stump benzinslange på.
De har hevet et strøm kabel gennem kabinen.
Hvorfor satan er det så dyrt? Jeg syntes virkelig prisen er helt henne i skoven, især når jeg er blevet faktureret for diagnostisering når jeg havde meget malerisk forklaret dem hvor de skulle kigge henne. Desuden kunne de ikke undgå at se det når der væltede diesel ud.
HVad med jer andre, oplever i også ligeså åndsvage regninger?