Forfatter Emne: Clarion FZ709E compatibilitet  (Læst 1445 gange)

Hammer

  • Gæst
Clarion FZ709E compatibilitet
« Dato: 22. September 2010, 11:39 »
Hej! Er der nogen herinde der ved om Clarion FZ709E er kompatibel med display og ratbetjening i min 406 TS6 (210hk)? Jeg vil sætte pris på, hvis i kun skriver hvis i VED noget, for jeg kan jo ikke rigtig bruge "Arhm, det burde det vidst nok." til noget... Det kan jeg jo godt selv sige. :-)

På forhånd tak,
Mads

(Link til enheden, hvis det er noget man kan læse sig frem til: http://www.clarion.com/xe/en/products/2010/audio/source_unit/mecha_free/FZ709E/xe-en-product-pf_1259409844609.html)

silverfox

  • Gæst
RE: Clarion FZ709E compatibilitet
« Svar #1 Dato: 23. September 2010, 22:00 »
Det afgørende er, om Clarion laver et ratbetjeningsinterface til din bil. Jeg gider ikke sidde på Clarions side og lede efter det, det kan du vist selv;-)
Husk osse at du skal bruge en ramme til den uoriginale radio. Den koster ca. 350 kr ved Peugeot.

Hammer

  • Gæst
RE: Ratbetjening
« Svar #2 Dato: 09. Oktober 2010, 00:17 »
Undskyld den langsomme reaktionstid...

Altså, min bil har jo i forvejen ratbetjening, og der sidder en Clarion radio i, som standard. Spørgsmålet er så, om de kører med så faste standarder, over hele linjen, at den omtalte radio er lige til at smække i.

Men jeg prøver at granske de små afkroge af Clarions hjemmeside, indtil der kommer en og øser ud af sin visdom. :)

Tak for svaret. ;)

Mvh.