Forfatter Emne: kodening af centrallåse 306  (Læst 1869 gange)

litt@u

  • Gæst
kodening af centrallåse 306
« Dato: 09. November 2010, 21:23 »
jeg kan ikke få fjernbetjening til at virke.. der er 2 knapper ingen diode. har læst. af man skal sætte nøgle på tændning. holde begge knapper nede i 10 sek. og det var det. og det hjælper ikke

det er en 2.0 hdi. fra 2000

midph

  • Gæst
RE: kodening af centrallåse 306
« Svar #1 Dato: 10. November 2010, 07:38 »
..sån`som det står i instrutionsbogen,skal du sætte nøgle i tændingen og starte bilen,hvorefter du holder f.eks. "låseknappen" inde i et par sek.med motoren igang..standse motoren igen og ud med nøglen.. ,så skulle den virke igen..og hvis ikke den virker,så prøv lige at sætte nyt batteri i nøglen..og prøv også lige at åbne/ lukke døren manuelt med nøgle et par gange..det har jeg også været ude for et par gange,at det hjælper..mvh. Preben

litt@u

  • Gæst
RE: kodening af centrallåse 306
« Svar #2 Dato: 10. November 2010, 17:09 »
det hjælp ingen ting. batteriet er tjekket og det virker. nogen ider

midph

  • Gæst
RE: kodening af centrallåse 306
« Svar #3 Dato: 12. November 2010, 19:05 »
mange elektriske ting i peugeot'er der lige pludselig ik virker, kan oftest løses ved at koble batteriet fra i ca 10 min
 

Kodning af fjernbetjening i nøglen... Slå tænringen fra.. Slå tændingen til igen.. Tryk på knap A (den storeknap) med det samme.. Slå tændingen fra. og tag tændingsnøglen med fjernbetjeningen ud af ratlåsen. Fjernbetjeningen virker nu igen.. Prøv det..Tak for din hjælp, men tricket hjalp ikke, men du gav mig en ide, nemlig at åbne instruktionsbogen :)

Side 106
Hold knappen inde til lampen holder med at blinke, slip knap, den lyser nu konstant, tryk 2 gange imens bilen er i nærheden og sæt så tænding på bil i min. 3 sek. slå tænding fra og fjernbetjening virker nu!

OK jeg kom også i tanke om der kun er en knap på din fjernbetjening. Men jeg har vært ude for det samme havde bilen på værksted fordi den havde mistet startspæren så den kunne ikke starte og efter det virkede fjernbetjeningen ikke og de kunne heller ikke få den til det så var det jeg selv mådte til og læse i bogen og så virkede den igen og har gjort det siden. så det er ikke alt de kan ved peugeot...fandt det her på bilgalleri.dk..mvh. Preben
« Senest Redigeret: 12. November 2010, 19:13 af midph »