Hej Alle. Sikke da en Respons i har leveret herinde, hvilket bla. har været med til at jeg har kæmpet med næb og klør for at få bilen til at køre længere literen, og jeg har på fornemmelsen at fejlen nu er fundet og afhjælpet:p I Søndags, ville jeg tjekke luft filter og i den forbindelse, tog jeg luftmasse måleren eller hvad den nu hedder af, for at se om der skulle være noget der inde der kunne renses. Det jeg så ser er at der sidder 3 følere af en slags, men at den ene af dem er brækket/knækket, så fluks mandag morgen ringer jeg for at få fat på en ny, og finder en billig brugt (identisk med de nummere på siden af denne) og skifter så denne. bilen har fået en lidt blødere mortorgang i tomgang, og efter mine 140km igår, ser det lovende ud på tankmåleren i bilen, så jeg tror vi er på rette vej. Jeg vil gerne takke for de meldinger folk herinde har kommet med, hvad angår idé'er og hvad de selv kører literen. Jeg kommer med en update på hvad jeg kan få den til at køre på en tank fuld, når den engang er brændt op på motorvejen mellem Frederikshavn og Aalborg :-)