Forfatter Emne: Skifte Center Display MFD  (Læst 1986 gange)

drengen

• Gæst
Skifte Center Display MFD
« Dato: 01. April 2011, 15:12 »
Hej,

Har lige købt en 207 SW, og det er en DEJLIG vogn!

MEN, jeg har også købt en Dension Gateway Five, sådan at jeg skal kunne bruge min iPhone til musik og tlf. gennem info display'et....

MEN, det kræver et 4 liniers display - hvilket jeg troede var std. i alle 207'ere (Købte min Dension mens jeg ventede på bilen) - Det viser dig sig så at mit display ikke kan bruges.

Er der nogen der kan svare mig på om man blot kan skifte display, eller om det også kræver omprogramering?

Jeg er lidt skuffet :) havde virkelig glædet mig til at kaste denne Dension-ting i vognen....

På forhånd mange tak...

silverfox

• Gæst
RE: Skifte Center Display MFD
« Svar #1 Dato: 02. April 2011, 11:08 »
Det kræver formentlig også en anden BSI boks. Desuden skal du have din Dension GW5 konfigureret med en tester, før den kan bruges.

drengen

• Gæst
« Svar #2 Dato: 02. April 2011, 11:52 »
hm lige frem BSI boksen - det havde jeg ikke håbet... Jeg har set ældre 207'ere der har dette display - hvilket undre mig lidt....

Ang. Tester, så påstår Dension at dette kan gøres uden - i min manual er der beskrevet hvordan man opdatere CanBus'en/RD4, og at den efter dette skulle være klar til brug... Men, jeg ved ingenting, så det kan da godt være at der er forskel på modeller/fremgangsmåde?

Bare lige for at være sikker - den til venstre er den jeg har i min 207'er, og den til højre er den jeg går ud fra er et 4 liniers display, som også er fra en 207'er...

drengen

• Gæst
« Svar #3 Dato: 02. April 2011, 22:03 »
Har lige været på ServiceBox, og kan se i manualen at modellerne kommer med henholdsvis skærmtype A og C.

Så ja, jeg ønsker at gå fra A til C.

Mit MFD nu hedder PP-T40 på bagsiden - Nogen der ved hvad C'eren hedder?

drengen

• Gæst
« Svar #4 Dato: 04. April 2011, 15:52 »
Nogen der kender PSA nummeret på Type C display'et?

Vil se om jeg ikke kan finde et hos en Hugger....