Forfatter Emne: 206 HDI går i stå ved høj fart  (Læst 1237 gange)

Nipe57

• Gæst
206 HDI går i stå ved høj fart
« Dato: 10. Maj 2011, 21:14 »
Hej er der nogen der har haft samme problem, min 206  1,4 HDI går i stå når den bliver varm og man kører 130km/t et stykke tid på motorvejen, så kan jeg starte den igen efter et par minutter og kører hjem stille og roligt. Jeg har været hos Peugeot, de tester den  og skiftede brændstoffilter. Nu her efter omkring 500 km er det samme problem. Jeg kan mærke at den hakket lidt i det. Tror ikke det er brændstoffiltret, den kan jo starte og kører ellers godt. 144000km

morgan

• Gæst
RE: 206 HDI går i stå ved høj fart
« Svar #1 Dato: 11. Maj 2011, 00:22 »
Citér
Nipe57 skrev:
Hej er der nogen der har haft samme problem, min 206  1,4 HDI går i stå når den bliver varm og man kører 130km/t et stykke tid på motorvejen, så kan jeg starte den igen efter et par minutter og kører hjem stille og roligt. Jeg har været hos Peugeot, de tester den  og skiftede brændstoffilter. Nu her efter omkring 500 km er det samme problem. Jeg kan mærke at den hakket lidt i det. Tror ikke det er brændstoffiltret, den kan jo starte og kører ellers godt. 144000km

Jeg tror at du har et problem med din Map censor.

Nu skal manden være ærlig, jeg er ikke den store HDI ekspert..

Du har også en censor der fortæller hvornår dysser skal åbne, og den kan også svigte...

Men men... Silverfox og Lars K kan sikkert fortælle en masse ting om dit problem.

Go sommer
« Senest Redigeret: 11. Maj 2011, 00:32 af morgan »