Forfatter Emne: 206 gti klima ???  (Læst 2065 gange)

bird1

  • Gæst
206 gti klima ???
« Dato: 25. Maj 2011, 21:36 »
hejsa alle sammen

jeg har lige købt mig en 206 gti uden klimaanlæg, og opdager nu man kan få den med klimaanlæg :S

så vil jeg høre om i ved om det muligt at eftermontere klimaanlæg i den ?

og evt hvor man kan købe det henne ?

ud over det ville jeg høre om nogen kender et sted man kan købe orginale kabiner til 206 gti ?

håber i kan hjælpe :)

mvh simon

Redman

  • Gæst
RE: 206 gti klima ???
« Svar #1 Dato: 26. Maj 2011, 10:41 »
Citér
bird1 skrev:
hejsa alle sammen

jeg har lige købt mig en 206 gti uden klimaanlæg, og opdager nu man kan få den med klimaanlæg :S

så vil jeg høre om i ved om det muligt at eftermontere klimaanlæg i den ?

og evt hvor man kan købe det henne ?

ud over det ville jeg høre om nogen kender et sted man kan købe orginale kabiner til 206 gti ?

håber i kan hjælpe :)

mvh simon



- Ville ringe ind til peugeot og snakke med dem om kabinen... Men du vil kunne købe klimaanlæg ved de fleste auto mekanikere :)

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: 206 gti klima ???
« Svar #2 Dato: 26. Maj 2011, 19:37 »
Klimaanlæg og Aircondition.

Et klimaanlæg er i bilen når man køber den, aircondition kan man købe til sin bil.

Jeg har klimaanlæg i min 407, fordi, jeg før havde en Audi hvor vi fik Aircondition ind for 17.000 kr og det kan vi ikke undvære i vores bil.

Sådan tror jeg det er.
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: 206 gti klima ???
« Svar #3 Dato: 26. Maj 2011, 20:14 »
Citér
Ole Edslev skrev:
Klimaanlæg og Aircondition.

Et klimaanlæg er i bilen når man køber den, aircondition kan man købe til sin bil.

Jeg har klimaanlæg i min 407, fordi, jeg før havde en Audi hvor vi fik Aircondition ind for 17.000 kr og det kan vi ikke undvære i vores bil.

Sådan tror jeg det er.


klimaanlæg er extra til aircondition. aircon laver jo kun luften extra kold, og klimaanlæget har du mulighed for at styre det kolde og varme luft bedre, hvor du stiller en temperatur og så finder klimaanlæget ud af hvor meget kold eller varm luft der skal bruges
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

silverfox

  • Gæst
RE: 206 gti klima ???
« Svar #4 Dato: 26. Maj 2011, 22:14 »
Du kan ikke ombygge fra AC til Klima. Det ville simpelthen blive alt for dyrt. Det ville som minimum kræve ny varmekasse/fordamper, ny varmestyring i kabinen, nye kølevæskerør og alt afhængig af årgang, en anden BSI.