Forfatter Emne: Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap  (Læst 2926 gange)

SKP

  • Gæst
Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap
« Dato: 12. Oktober 2011, 08:58 »
er der nogen der har prøvet at fikse dette problem, altså at der ikke er nogen knap til åbning af bagklap fra kabinen af, kunne godt tænke mig at få dette "problem" rettet.

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap
« Svar #1 Dato: 12. Oktober 2011, 09:42 »
Du skal ud for at åbne bagklappen, men du kan tage nøglen af tændingen og bruge den inde i bilen også.
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

SKP

  • Gæst
RE: så lang er jeg med
« Svar #2 Dato: 12. Oktober 2011, 12:06 »
så langt er jeg med, men vil gerne kunne åbne den inde fra uden at tage nøglen ud at tændingen og uden at gå uden for.

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap
« Svar #3 Dato: 12. Oktober 2011, 19:32 »
Det kan godt laves men der er flere varianter af sikringsbokse og om der er boks i bagagerum  , så skal have flere oplysninger  evt tal i stelnummeret eller produktions nr

SKP

  • Gæst
RE: stelnummer
« Svar #4 Dato: 13. Oktober 2011, 11:49 »
skal du bare bruge stelnummeret  ? til at finde ud af det. laves det med universal sæt til åbning af bagklap eller bare en kontakt der går ind og påvirker på bagsiden af knappen på bagagerumsklappen ?

Pokeras

  • Gæst
RE: Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap
« Svar #5 Dato: 13. Oktober 2011, 14:25 »
Jeg kan hellere ikke se meningen i at give stelnr. bare for at lave en ekstra knap inde i bilen.
Men jeg tror, hvis jeg ikke husker forkert, at man via tester, kan deaktivere låsning af bagagerumsklappen mens man sidder på førersædet. Det kan jeg tjekke senere i dag, hvis det er.

Ellers kan du få den låst op ved at trykke 2 gange på låse knappen inde i bilen, så kan folk udefra åbne bagagerummet.

SKP

  • Gæst
RE: kabine knap
« Svar #6 Dato: 13. Oktober 2011, 17:08 »
det jeg vil have er en knap ved siden af låseknappen inde i kabinen som jeg kan trykke på så den åbner bagagerummet.

Pokeras

  • Gæst
RE: Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap
« Svar #7 Dato: 13. Oktober 2011, 17:12 »
Jamen så laver du bare en knap direkter på motoren til åbningen og trækker lendinger til knappen. Det er vel ikke så svært?

Men så har du jo ingen sikkerhed og kan ved et uheld åbne bagagerummet mens du kører..

SKP

  • Gæst
RE: knap
« Svar #8 Dato: 13. Oktober 2011, 17:36 »
ja, det forhåbentlig nok med en kontakt nede ved knappen, men sætter jo en knap i som skal trykkes på for at åbne den så der ikke sker uheld.

Pokeras

  • Gæst
RE: Peugeot 407 sedan, kabine knap til åbning af bagklap
« Svar #9 Dato: 13. Oktober 2011, 18:04 »
Du gør bare hvad du har lyst til..
Personigt synes jeg at det er en åndsvag idé. Hvis en eller anden skal ud til bagaderummet, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være svært for dem at trykke på knappen og åbne den.