Forfatter Emne: Navigations system til 107  (Læst 2740 gange)

Rynkeby

  • Gæst
Navigations system til 107
« Dato: 31. Marts 2012, 20:47 »
Hej.
Jeg har købt en ny 107'er og vil rigtig gerne have et integreret navigations system.
Kan se at Toyota har lavet et til deres Aygo, fra tomtom.
Jeg har fundet dette på en hjemmeside, men vil gerne hører om der er nogen som har erfaringer med dette eller et andet system?

Mvh Maria

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Navigations system til 107
« Svar #1 Dato: 31. Marts 2012, 23:46 »
Jeg har god erfaring med tomtom  , kender ikke anlægget du beskriver men ved det eksisterer   hvis det er det samme som deres andre navigationer tror jeg det er en god løsning  , om det passer 100% sammen med 107 ved jeg ikke  men du kunne spørge ved tomtom support  

http://www.tomtom.com/da_dk/products/built-in-car-navigation/connect-multimedia-toyota/index.jsp

silverfox

  • Gæst
RE: Navigations system til 107
« Svar #2 Dato: 01. April 2012, 22:33 »
Hvad er der i vejen med peugeot integrerede navi til 107?

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Navigations system til 107
« Svar #3 Dato: 02. April 2012, 22:34 »
Citér
silverfox skrev:
Hvad er der i vejen med peugeot integrerede navi til 107?


Helt ærligt jeg ved det ikke  , hvorfor skulle der være noget galt med det

silverfox

  • Gæst
RE: Navigations system til 107
« Svar #4 Dato: 03. April 2012, 12:30 »
Det tror jeg såmænd heller ikke at der er, men folk leder tit i øst og vest efter noget de bare kunne have spurgt deres lokale forhandler om.
Peugeots bygges ind i det rum der sidder over radioen og kan fås i en version med og uden iPod/iPhone dock.
Den forudsætter bare at bilen har den originale radio.

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Navigations system til 107
« Svar #5 Dato: 03. April 2012, 20:19 »
Det er da rigtigt nok  , men hvis du kigger på peugeot hjemmeside og ser udstyr og tilbehør til 107  kommer den ikke frem andet end en grim garmin med sugekop  og hvis det findes er der jo ingen grund til at holde det hemmeligt

silverfox

  • Gæst
RE: Navigations system til 107
« Svar #6 Dato: 03. April 2012, 22:40 »
Tro mig, den findes! Kig evt i servicebox. Peugeot dk har endda skrevet ud til forhandlerne om den, så helt hemmelig er den ikke....

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Navigations system til 107
« Svar #7 Dato: 04. April 2012, 18:27 »
Ja det er muligt den findes  , men når man går på deres hjemmeside og ikke finder noget er det klart at folk begynder at lede andre steder i den tro det ikke findes  originalt  og jeg ved tomtom laver den til toyta  om det er den samme  ved jeg ikke

silverfox

  • Gæst
RE: Navigations system til 107
« Svar #8 Dato: 05. April 2012, 14:07 »
Ja Peugeot har ikke været gode til at reklamere for produktet. Men der stilles mange spørgsmål herinde, som med fordel kunne stilles til den lokale Peugeot forhandler i stedet. Måske er forhandlerne ikke imødekommende nok, eller osse er den oplevede kompetence ikke stor nok?
Jeg har tit undret mig over at visse spørgsmål stilles i dette forum i stedet for til den lokale Peugeot.