Forfatter Emne: montering af aux ud 9706 AG i PUG 407  (Læst 1892 gange)

SKP

• Gæst
montering af aux ud 9706 AG i PUG 407
« Dato: 01. Maj 2012, 16:18 »
jeg har købt sådan en aux ud så jeg kan tilslutte en ipod til min radio, jeg har nu installeret den korrekt efter den ( helt fantastiske guide eller noget) er ret sikker på den er installeret korrekt, men det stod på fransk og billeder var elendige. jeg har haft min pp2000 på og aktiveret aux 2 ( igen vejledningen var på fransk og stemte ikke helt overens med min pp2000)  og når jeg trykker på source skifter den også over på input 2 men der kommer ikke noget lyd ud, er der nogen der kan give et lille fif, evt silverfox :)

mvh SKP

silverfox

• Gæst
RE: montering af aux ud 9706 AG i PUG 407
« Svar #1 Dato: 01. Maj 2012, 20:12 »
Skru op.....

Husk at lydudgangen fra din tilsluttede enhed er beregnet på hovedtelefoner. Dvs der skal skrues max op for den tilsluttede enhed og ret højt op for radioen.

Pokeras

• Gæst
« Svar #2 Dato: 02. Maj 2012, 17:32 »
Det kan være at du har tilsluttet ledningerne til AUX 1 i stedet for AUX 2..

Og husk også at du skal afspille og styre sange via din iPod.. Du kan ikke styre den via radioen når den skal høres via AUX indgangen. Og som silverfox skriver, skal du skrue helt op for din iPod..
« Senest Redigeret: 02. Maj 2012, 17:43 af Pokeras »

SKP

• Gæst
RE: okay
« Svar #3 Dato: 02. Maj 2012, 21:08 »
okay, lækkert, må jeg lige prøve med lyden på max. kan også være stikket er byttet om i aux 1 eller 2 må jeg lige se på :)
den viser ihvertfald input 1 når jeg trykker source.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 02. Maj 2012, 22:02 »
Normalt kan stikket ikke komme i det forkerte kammer  pga spærretapper  men du kan kave teleindkodet den forkerte indgang

Pokeras

• Gæst
« Svar #5 Dato: 03. Maj 2012, 05:01 »
Citér
KHJ skrev:
Normalt kan stikket ikke komme i det forkerte kammer  pga spærretapper  men du kan kave teleindkodet den forkerte indgang

Jeg har pillet meget ved mine stik (407) i quadlock'en og ingen havde noget til at spærre for andre ledninger. Har også installeret navi systemer i flere biler hvor der skulle laves AUX osv. på. De havde heller ikke noget til at spærre.

Vil bare sige at det er meget nemt at bytte om på ledningerne hvis man ikke holder øje med hvad nummer man stikker ledningen i..

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 03. Maj 2012, 17:44 »
Ja hvis man tager stikbenene ud af multistikket kan man sætte den der hvor man har lyst og råd til  ,  men det originale kabel til AUX  har et hvidt  multistik som kun kan sættes i indgang 1 i det store multistik   ,  altså et  multistik som sættes ind i et andet multistik   det kan ikke sættes i AUX2 for det er sort  og har spærretunge et andet sted