Forfatter Emne: 307 - AC/luft panelet er dødt  (Læst 2091 gange)

Madsholck

• Gæst
307 - AC/luft panelet er dødt
« Dato: 02. Januar 2006, 11:44 »
Hej,

Nogen der ved hvor jeg lokaliserer pollenfilteret til AC på en 307 SW?

Jeg tror det trænger til at blive renset da AC/luft styrings panelet er slukket ned. Går ud fra det er lukket ned for at beskytte kompressoren hvis filteret er tilstoppet. Det er ikke en sikring der er gået, for i starten var det periodisk at panelet slukkede ned/undlod at starte op.

Nogen ideer?
« Senest Redigeret: 12. Januar 2006, 22:11 af Madsholck »

Madsholck

• Gæst
RE: 307 - pollen filteret, hvor sidder det?
« Svar #1 Dato: 11. Januar 2006, 21:01 »
Har haft den på værksted nu, men de måtte opgive indtil videre!? de havde ikke set den fejl før hvor panelet til luft styringen slukker ned. I øvrigt er panelet lukket definitivt ned siden min sidste post her. I morgen skal den tilbage på værkstedet igen så de kan fortsætte eftersøgningen til årsagen.

Har i øvrigt også haft en anden fejl hvor motor diagnose symbolet lyser på instrument panelet og i displayet skrives "Antipollution fault" går ud fra det er et problem med lambda sonden.

Jeg vender tilbage når de finder fejlen.

Madsholck

• Gæst
RE: 307 - pollen filteret, hvor sidder det?
« Svar #2 Dato: 12. Januar 2006, 22:10 »
Ja så vender jeg tilbage som lovet, men før fejlen er fundet, jeg blev nemlig endnu engang bedt om at hente bilen på værkstedet uden den er repareret. De har nu, påståes det, indkredset fejlen til selve AC/luft styrings panelet hvorfor de har bestilt et nyt hjem. Det skal så udskiftes engang i næste uge, så må man bare håbe de har ramt rigtigt så jeg ikke kører forgæves endnu engang! Det er ved at være en lettere pinlig sag for værkstedet skulle jeg mene.