Forfatter Emne: servo  (Læst 1777 gange)

midph

  • Gæst
servo
« Dato: 15. Juni 2012, 12:36 »
..Min servostyring "skraller" i begge yderstillinger..har haft pinden oppe og den viser halv..altså midt på pind..vil det hjælpe at fylde op og er det ligegyldig om jeg køber hos Peugeot eller THansen ect..eller er der noget andet galt..synes bare ikke den har sagt sådan før??..mvh Preben..(206sw Hdi 1,4)

huseauto

  • Gæst
RE: servo
« Svar #1 Dato: 15. Juni 2012, 17:31 »
prøv at fulde den mere i beholder.

venlig hilsen

dalle83

  • Gæst
RE: servo
« Svar #2 Dato: 15. Juni 2012, 17:56 »
Citér
midph skrev:
..Min servostyring "skraller" i begge yderstillinger..har haft pinden oppe og den viser halv..altså midt på pind..vil det hjælpe at fylde op og er det ligegyldig om jeg køber hos Peugeot eller THansen ect..eller er der noget andet galt..synes bare ikke den har sagt sådan før??..mvh Preben..(206sw Hdi 1,4)

Måske den ska luftes ud? Fyld beholder godt op. Og start bilen. Kørt rattet til højre og hold i bund.. Kør rattet til venstre og hold i bund. Så den knurre når du drejer i bund til hver side. Gør det indtil det ik bobler ude i beholderen mer.. Den er vel ik utæt nogen steder??

midph

  • Gæst
RE: servo
« Svar #3 Dato: 15. Juni 2012, 21:27 »
.. den ser ikke ud til at  være utæt nogen steder Dalle,,men forsøger lige begge jeres råd i morgen..foreløbig tak :-)

dalle83

  • Gæst
RE: servo
« Svar #4 Dato: 16. Juni 2012, 07:49 »
Citér
midph skrev:
.. den ser ikke ud til at  være utæt nogen steder Dalle,,men forsøger lige begge jeres råd i morgen..foreløbig tak :-)


Altså mangler der væske i beholderen,ku det tyde på den er utæt et sted.. Ska jo bær fyldt max grænsen. Forsvinder jo ik bar ud i luften servo olie. :)

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: servo
« Svar #5 Dato: 16. Juni 2012, 17:00 »
Citér
dalle83 skrev:
Citér
midph skrev:
.. den ser ikke ud til at  være utæt nogen steder Dalle,,men forsøger lige begge jeres råd i morgen..foreløbig tak :-)


Altså mangler der væske i beholderen,ku det tyde på den er utæt et sted.. Ska jo bær fyldt max grænsen. Forsvinder jo ik bar ud i luften servo olie. :)

Den elektriske pumpe på en 407er kan det løbe ud af lufthullet
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

midph

  • Gæst
RE: servo
« Svar #6 Dato: 17. Juni 2012, 10:58 »
..så er den efterfyldt og luftet ud,så må vi se om den taber yderligere væske..tak for indput`s :D