Forfatter Emne: Peugeot 307 1,6hdi airvanventilation virker ikke efter airconservice  (Læst 1359 gange)

Paperdraw

• Gæst
Hej alle. Jeg fik for er uge siden udført airconservice hos Quickpot, da den ikke kølede ordentligt. Selve blæseren og varerne virkede dog dit bare ikke super kold luft der kom ud. Lige da det var blevet udført virkede systemet upåklageligt uden støj og med masser af køling. Næste dag da jeg startede bilen susede bilen da jeg tændte for airconen, og lyden forsvandt da jeg satte den i eco. Jeg kørte 10 minutter uden køl, men hvor blæseren virkede og airconen susede. Efter at have stillet bilen  et par timer kunne jeg hverken tænde for varm eller kold blæser heller ikke på eco-mode. Kørte op på Quickpot hvor han sagde at airconen nok var utæt - men hvorfor dælen kan jeg ikke blæse varm eller normal kølig luft? Displayet virker fint og reagerer, men der sker intet med blæser? hvad er galt? Har tjekket sikring 18 i kabinens sikringsboks, den er intakt.
 Hjæææælp!?

- Mikkel

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
Hvor gammel er den bil ?  det er sikkert reostaten eller ledningsnet men skal bruge årgang  eller om den er faceliftet  med Bi-Zone  anlæg