Forfatter Emne: 407 service 5+ billigt alternativ?  (Læst 1538 gange)

binx

• Gæst
407 service 5+ billigt alternativ?
« Dato: 06. Januar 2013, 16:27 »
Nogen der har et lige så godt men billigere alternativ til service? Der skal stadig fyldes den GOE olie på og garantien må ikke bortfalde....

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: 407 service 5+ billigt alternativ?
« Svar #1 Dato: 06. Januar 2013, 17:54 »
Koster det ikke omkring 1200 kr  incl  olie , filter  og motorgaranti   plus  det der laves ud over  tror ikke det er billigere  olien tager jo en del af prisen

larsK

• Gæst
« Svar #2 Dato: 06. Januar 2013, 18:11 »
Undskyld du spørg ikke om du kan få et biligere service med samme kvalitets olie og med Garanti som service 5+ til 1298-,? for svaret er nok at du nok ikke kan spare særlig meget, derfor det service er lavet..

midph

• Gæst
« Svar #3 Dato: 06. Januar 2013, 18:38 »
..nej jeg må erkende, at du nok ikke får det meget billigere andre steder..jeg prøvede sidst at undersøge det hos 2 forskellige autoriserede værksteder,som kunne ha`givet mig det stempel i bogen jeg gerne vil ha´når jeg skal ha`ny bil og det ene var ovenikøbet dyrere end Peugeot,men ellers ring rundt i byen for tilbud..jeg bor nær grænsen,så jeg vil lige undersøge hvad det koster dernede,da der er andet jeg lige vil ha`kigget på og timeløn og moms er jo unægtelig lavere dernede,men det er lidt langt for dig at køre,for et service +5..mvh Preben